2012. március 4., vasárnap

"mindig azok szúrnak hátba, akikben megbízol"


Ez nagyon igaz.
Azt hittem, a barátok azért vannak, hogy segítsenek ha rossz helyzetben vagy, támogassanak ha álmaidat akarod követni, és felsegítenek ha csalódottan összeesel...
A mai világban... már az igaz barátokban sem lehet megbízni? vagy csak én vagyok ennyire szerencsétlen, hogy engem mindenki át tud verni.
Na ITT AZ IDŐ, hogy megváltozzak... INNENTŐL KEZDVE nem érdekelnek a kétszínű barátok, ITT AZ IDEJE hogy kiálljak magamért...és IGENIS nem fogom hagyni hogy még egyszer porig alázzanak...MOST RAJTAM A SOR, hogy visszavágjak... de sajnos ez nem én vagyok... én ebben saját magamat teszem tönkre... nem tudok másnak fájdalmat okozni... azt hiszem tanulnom kéne a "barátaimtól".......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése