2014. augusztus 29., péntek

tönkretesz


Végre minden jól alakul. Érzem, hogy akar valamit. Jól esik. Kezdek boldog lenni. Elengedem magam amíg maradhatok. Szeretem, hogy figyel. Minden olyan jól alakul. Lelkesedek a gondolattól, hogy talán.. Talán még szeret. Talán még szüksége van rám. Helyesbítve már. Már szüksége van rám. Rám. Nevetséges. És az is voltam. Hazaindultam és érdekes dolgot súgtak nekem. Mosolyogva válaszoltam: "Nem érdekel." Hogy ne érdekelt volna!? Összetörtem újra. Szánalmasnak éreztem magam. A lehető legnagyobbnak. Futottam, úgy mintha az életemből futottam volna ki és sírtam. Homályos volt a kép, a könnyek kitakarták az utat. Visszanéztem egy pillanatra és a kép örökre az emlékezetembe vésődött, fogta a kezét.. Megsemmisültem. És egyedül voltam. Én és a könnyeim a sötétben. Hazasétáltam nagy nehezen, fejemben egy borzalmasan fájdalmas képpel. Beléptem a kapun és játszottam. Játszottam, hogy minden rendben van, pedig nem volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése