2012. január 11., szerda

nem ismertek...


Nem ismertek. Nem tudjátok mit csinálok magányomban. Nem tudjátok hogy érzek mikor ítélkeztek felettem...hiszen mást hisztek mint amilyen vagyok. Fáj, hogy az igazi énem aligha valaki megismerhette... talán azért mert nem tudom önmagam adni előttetek. Nem tudjátok mennyire tudok szeretni, és nem tudjátok mennyire hasít a szívem ha nem szeretnek viszont. Nem tudjátok ki vagyok, és miért jöttem. Ne féljetek csak segíteni akarok az életemen, az életeteken... a világon.
miért ismertek félre? nem az vagyok akinek hisztek... egyszerű ember vagyok kinek céljai vannak, nem vagyok cicababa és furcsán hangozhat, végül is miért akarok nektek bizonyítani... mert szeretnék mutatni az embereknek valamit ami miatt felnéznének rám, az álmaimat akarom követni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése