2012. július 26., csütörtök

100 questions

01 ~ Milyen telóm van? Nokia 700
02 ~ Van e testvérem? van:)
03 ~ Szerelmes vagyok? azthiszem nem
04 ~ Tetszik most valaki? igen.
05 ~ Kapcsolatban vagyok? még nem
06 ~ Boldog vagyok? jelenleg az vagyok
07 ~ Csalódtam már valakiben? sajnos igen..nem is egyszer
08 ~ Volt már lelkiismeretfurdalásom? mégjóhogy
09 ~ Kedvenc számom? Eliza Doolittle- skinny genes (guitar cover)
10 ~ Kedvenc színem? türkiz kék
11 ~ Milyen zenét hallgattam utoljára? rossz a memóriám
12 ~ Mi a kedvenc gyümölcsöm? hm..eper
13 ~ Elégedett vagyok magammal? Nem!
14 ~ Kedvenc helyem? Paris<3
15 ~ Van piercingem? határozott nem
16 ~ Van tetkóm? detto
17 ~ Tél vagy nyár? mindkettőben van valami szép
18 ~ Tavasz vagy ősz? ugyszint
19 ~ Van olyan ember akit utálok? inkább olyan akit nem kedvelek
20 ~ Milyen színű a szemem? zöld
21 ~ Mi a hobbim? éneklés
22 ~ Mi a kedvenc mesém? minden ami mese, jöhet (azért vannak kivételek)
23 ~ Dohányzom? nem is soha ne is fogok.
24 ~ Milyen színű a hajam? barna 
25 ~ Mikor van a névnapom? május 26.
26 ~ Mikor van a születésnapom? január 20.
27 ~ Melyik a kedvenc csokim? oreo kekszes milka és a barackos-kekszes boci:D
28 ~ Van házi állatom? van. két kutyus
29 ~ Kedvenc film? A felhők felett 3 méterrel, Szerelmünk lapjai, Marley & én
30 ~ Féltékeny típus vagyok? nem túlzottan

31 ~ Haragtartó vagyok? egyáltalán nem
32 ~ Legjobb barátnőim neve? Marina, Bianka, Patrícia, Dorka, Kitti, Virág, Lilla, Adri
33 ~ A saját hajszínem mellett tetszik még a : sötét barna, szőke (nem magamon)
34 ~ Milyen színű telefonom van? fehér, ezüst
35 ~ Kedvenc parfümöm neve? Beyonce- heat rush vagy Christina Aguleira
36 ~ Kedvenc mesehősöm neve? spongyabob
37 ~ Kedvenc édességem? csoki fondue, amerikai palacsinta, muffinok^^
38 ~ Van valami betegségem? nem tudok róla:) hálIstennek:)
39 ~ Kedvenc italom? no alcohol
40 ~ Kedvenc ételem? sült csirke, rizzsel, párolt zöldséggel és sajtszósszal.hm
41 ~ Babonás vagyok? hát nem tagadom
42 ~ Mi jellemez a legjobban? döntésképtelen
43 ~ Voltam már külföldön? igen:) 
44 ~ Mi a kedvenc tantárgyam? föci, francia, angol
45 ~ Milyen színű a tolltartóm? fekete-rózsaszín
46 ~ Szeretem az ékszereket? bien sur
47 ~ Kedvenc éttermem? flunch.haha 
48 ~ Tettem már olyant mérgembe amit megbántam? igen..
49 ~ Hogy hívják a macskámat? gyere ide! amúgy nincs macskám
50 ~ Milyen fajta macskám van? ha lenne biztos perzsa lenne..de mivel nincs..
51 ~ Kedvenc márkáim? amisu, fishbone, six, converse, new look
52 ~ Milyen filmet néztem utoljára? Lol
53 ~ Milyen sorozatot néztem utoljára? Barátok közt
54 ~ Most nézek valamilyen sorozatot vagy filmet? non, pas beaucoup
55 ~ Melyik a kedvenc TV csatornád? mikor milyen hangulatom van
56 ~ Mit csinálok most? gyötrődöm a kérdések között
57 ~ Mitől félek? forever alone.. egyébként a békáktól:o
58 ~ Telefonról is facebookozok? jepjep
59 ~ Laza vagy elegáns vagyok? kedvfüggő
60 ~ Van olyan barátom akit külföldön ismertem meg? van, de már nem láttam kb 5 éve
62 ~ Ki/kik ők? olaszok:')
63 ~ Fogok még velük találkozni? nem tartom valószínűnek
64 ~ Kedvenc virágom? tulipán, orchidea
65 ~ Kedvenc fiú nevem? Máté, Levente
66 ~ Kedvenc lány nevem? Hanna 
67 ~ Milyen embereket ítélek el? hazug, kétszínű
68 ~ Szeretem a horror filmeket? kinemállom 
69 ~ Melyik a kedvenc ünnepem? Karácsony:)
70 ~ Ért már olyan tragédia amit sose felejtek el? igen, sajnos:(
71 ~ Voltam már kórházban? mikor megszülettem (lekopogom)
72 ~ Hányszor? -

73 ~ Minden nap iszok kávét? nem
74 ~ Kedvenc zeném? mintha már ez a kérdés lett volna..
75 ~ A külső vagy a belső számít nekem? A külső ami megfog, a belső ami megtart.
76 ~ Mi leszek ha nagy leszek? felnőtt
77 ~ Kit tisztelek a legjobban facebook ismerőseim körül? azokat akik a sok barom mellett még higgadtak tudnak maradni:)
78 ~ Várom a nyarat? nyár van:)
79 ~ Szoktam káromkodni? van, hogy jól esik
80 ~ Szoktam sminkelni? enyhén
81 ~ Szerintem mi a legfontosabb ezen a világon? szeretet, együttérzés
82 ~ Szerintem mi a legjobb a nyárban? haverok, buli, fanta:D
83 ~ Szerintem mi a legjobb a télben? haverok, buli, forrócsoki:'D
84 ~ Van olyan hobbi amire járni akarok? lenne
85 ~ Játszok vagy játszottam már valamilyen hangszeren? igen
86 ~ Jártam vagy járok e valamilyen táncra? jártam, és szeretnék még
87 ~ Gondolkodtam már azon, hogy törlöm e a facebook-ot? voltmár:)
88 ~ Hiszek a világvégében? nem hiszek, de elgondolkodtató
89 ~ Rúzs vagy Szájfény? szájfény
90 ~ Meddig szoktam aludni? sokáig aludnék:) 
91 ~ Mikor szoktam aludni menni? 11-12
92 ~ Milyen színű pulcsi van rajtam? jelenleg pizsamában nyomom 
93 ~ Milyen színű nadrág van rajtam? szürke, rózsaszín
94 ~ Van a szobába növényem? van:)
95 ~ Mit csináltam nagy részben ma? unatkozok
96 ~ Hosszú vagy rövid hajam van? kettő között
97 ~ Milyen színű a falam? narancssárga
98 ~ Kiről van poszter a falamon? most fogom leszedni:D
99 ~ Ütöttem e már meg valakit? nem szándékosan, álmomban 
100 ~ Hány óra van most? 14:15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése