2013. március 11., hétfő

it's raining



A legtöbb ember utálja ha esik az eső vagy a vihart..lehet, hogy ők a normális emberek.
Engem mindig megnyugtatott az eső hangja, mindig imádtam a vihart..valamilyen okból szeretem hallgatni, ahogy az esőcseppek a tetőnek csapódnak, fúj a szél, esetleg dörög az ég.
Az még jobb, ha mindez este történik.Ilyenkor kikapcsolok mindent és hallgatom, és csak gondolkozom az élet nagy dolgain. Olyan sok minden eszembe jut, sok rossz és jó dolog egyaránt.
Ennél még jobb dolog az, ha nem is bentről hallgatom..hanem kimegyek és sétálgatok az esőben. Hihetetlenül megnyugtató és az sem látszik ha sírok.
Furcsa egy ember vagyok, sokat gondolkozom, sokat rágódom dolgokon..talán túl sokat is..de nekem szükségem van erre.












 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése