2013. április 7., vasárnap

..and that's who I was

..és aki voltam régebben


 Régen túl naiv voltam, de már tudom, hogy nem eshetek ebbe a hibába.

Mindig is az volt az egyik álmom, hogy valaki játsszon nekem egy saját dalt gitáron, de ilyen csak a filmekben létezik:)

 Imádtam/imádok mindenféle irodaszert. Ha megláttam egy papírt és valami író eszközt órákig elvoltam vele:D
Több akartam lenni egy rajongónál. Megesett, hogy "plátói szerelmes" voltam. Nem igazi szerelmes, csak olyan "elképzeltem milyen lehet egy sztárral járni" és hát tetszett:) de ez butaság:D
 Sokáig láthatatlannak éreztem magam.
 Volt olyan időszak amikor nem tudtam, hogy mit akarok.

 Mindig bizonytalan és összezavarodott voltam.

 Szerettem a bunkikat. Ahol sokat játszottunk a barátnőimmel:)
 Barbie mániás voltam. Olyan nap nem volt, hogy nem játszottam volna velük. Körülbelül 50 db volt belőlük:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése