2013. április 7., vasárnap

..and who I am

..és ki vagyok én


Sok időt töltök a szobámban. Túl sok időt.:S

 Szeretem az ajándékokat! De adni jobban:)

 A legjobbat látom meg az emberekben.

 Egyszer elszeretnék játszani egy dalt gitárral.

 Magamban viszont nem látom meg a jót.

 Könnyű befolyásolni.:/

 Nem gondolom, hogy jó ember lennék.

 Órákat eltudok tölteni semmit tevéssel.

 Szeretem nézni az eget. Megnyugtató..

 Egyszer szeretnék valami őrültséget csinálni.:D

 A szám a legjobb testrészem.:$

Később el akarok költözni, lehetőleg külföldre.


 Szeretem a szüneteket. Főleg a téli szünetet. Imádom a Karácsonyt.:)

 Sokat netezek. Leginkább facebookon töltök sok időt. Ez baj.

 Szeretek sokáig fent lenni. Későn alszom és későn kelek.

 Sokat tervezek, pedig tudom, hogy nem lenne szabad.


 Nem mindig mondom el, sőt szinte sosem hogy mi jár a fejemben.

 Hiszek benne, hogy az emberek többsége jó.

Barátságos vagyok.:)

 Van, hogy semmihez sincs kedvem. Szeretek lustizni.:$


 Nem tudok belenézni a tükörbe rossz érzés nélkül.

 Értékelem a kis dolgokat is. Talán még jobban is mint a nagyobbakat.


 Ragaszkodó vagyok.

 Fiatalon estem szerelembe.

 Vigaszt találok a zenében.

Szeretem kidíszíteni a szobámat.:)

 Képet csinálok mindig, mindenhol..:|:D





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése