2013. május 30., csütörtök

Hangulatingadozások


Tudom, régen írtam. Nem is értem, hogy nem vettem rá magam, hogy írjak, nem szabadna elhanyagolnom. Sok mindent történt velem..
A május eléggé mozgalmasan telt/telik. Ideges voltam egész hónapban. Mindenen felhúztam magam, és türelmetlenül álltam minden kérdés elé. Egyszerűen csak elfáradtam. Testileg és lelkileg is.
Ez az év nagyon kimerített és így év végére úgy érzem magam mint aki egy éve nem aludt.
Nem tudom mit mondjak, mit írjak mert gondolatok cikáznak az agyamban. Nemcsak fáradt vagyok hanem összezavarodott is. Magammal kapcsolatban. Néha nem ismerek magamra. Olyan hangulatváltozásaim vannak amiken én is meglepődöm. Egyik pillanatban szinte szárnyalok a boldogságtól, aztán egy szó vagy akár bármi kis apró dolog képes a padlóra tenni.. és nem bírok mosolyogni ilyenkor, olyan mintha sírnék belülről de már nincs elég könnycsepp, hogy igazából sírni tudjak. Furcsa és hülyeség. Attól félek ezzel mindent elrontok. Mert én képes vagyok. Képes vagyok ellökni magamtól mindenkit..



3 megjegyzés: