2013. június 18., kedd

idióta vizualitás

Mikor hirtelen eszedbe jut valami és továbbgondolod, majd akaratlanul elképzeled és lejátszódik a fejedben vajon hogy is lehetett, szívszorító érzés.
Nem vagyok normális! Kínzom magam folyton, de nem akarok fájdalmat! Újra és újra mintha ez nekem jó lenne. Nem akarom ezt. Mégis ezt csinálom. Ez megőrjít. Talán azért mert nem tudok mindent és ezért elképzelem és ahogy végig fut az agyamon a jelenet, ami teljesen élethű, nehezen tudok visszatérni a valósághoz. Haragszom magamra. Mert ezzel nem csak magamat ostorozom. Az lenne a legjobb -ha egyenlőre még nem is tudom kizárni teljesen a gondolatokat - inkább magamba tartom. Így sok rosszat elkerülnék. Nem leszek önző. Ez csak nekem fájjon, másnak ne! Mindent kibírok, sértegetést, fájdalmat, csalódást, felemelt hangot, gonosz embereket, bántást, lealázást, veszthetek mindenben..nem érdekel. Engem lehet bántani. Rajta, mindenki! Erős vagyok, erős vagyok ahhoz hogy magamba szorítsam!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése