2012. augusztus 23., csütörtök

it's true


Ha kiírok egy idézetet, az azért van mert tetszik és azért tetszik mert illik rám.

"Lehet, hogy nem kéne mindent ennyire bonyolultan kezelnem. Talán egyszerűen csak kimondhatnám: hogy hiányzik, ha nincs mellettem, hogy találkozzunk, együtt legyünk.. és hogy leginkább azt szeretném, hogy megérts.. mindezek ellenére mégis mit, miért teszek!"



"Világéletemben magányos lány voltam, most pedig itt vagy te és benned megtaláltam énemnek azt a részét, amely eddig is hiányzott. Veled egész ember vagyok. Te vagy az egyetlen a világon, aki mellett békességre leltem."

"Az igazi párok tagjai nem hasonlítanak egymásra. Kettejük közül az egyik csendes, a másik beszédesebb. Az álmodozásra hajlamos mellé rendszerint gyakorlatias gondolkodású társ kerül. S minden kapcsolatban van olyan személy, aki többet törődik kettejük viszonyával, aki odafigyel, hogy az apró nézeteltérések ne duzzadgassanak komoly veszekedéssé."

"Aki szeret, nem fogja elvárni tőled, hogy úgy viselkedj, ahogy ő akarja.. hanem mosolyog és örül, amikor látja, hogy egyedi vagy."

"Van egy üzenetem azoknak a lányoknak, akik azt mondják, hogy minden pasi ugyanolyan.. Nem mondta senki, hogy mindannyiukat ki kell próbálnotok!"

"Azt akarom, hogy úgy érezzem, én vagyok az egyetlen lány a világon, hogy én vagyok az egyetlen, akit valaha szeretni fogsz, hogy én vagyok az egyetlen, aki ismeri a szívedet."

 "A nyár olyan,mint egy álom..

Az idő relatív,és élvezed minden pillanatát..majd a legjobb résznél jön a szeptember,és felébredsz.."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése