2012. augusztus 19., vasárnap

this is me


Sokszor mosolygok, de van hogy elkeseredek. Sokszor nevetek, de van, hogy sírok. Néha magamba fordulok, és nem érdekel semmi. De van olyan, hogy elengedem magam, és bármibe belemegyek. Általában szerény vagyok, és visszafogott..de ez nem azt jelenti, hogy nem vagyok őrült. Ha akarok, flegma is lehetek. Nem foglalkozok mások véleményével NYÍLTAN, de egy sértés mélyen meg tud bántani. Szörnyen lenézem, de mások kedvéért sosem játszanám meg magam. Nem szoktam színészkedni, és másnak ki adni magam. Nem akarok sosem a középpontba lenni és nem is szoktam, de nem akarok szürke sem lenni. Nem iszok, és nem cigizek, mert nekem így jó, ha emiatt lenézel, magadra vess. Nem esek könnyen szerelembe, és nem is felejtek könnyen. Én ilyen vagyok, nem kértem, hogy véleményt alkoss rólam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése