2012. augusztus 15., szerda

My life is sh*t without my friends.


Ők nem ellenségek. Ők nem hamis barátok Ők nem haverok. Ők nem szimpla barátok. Ők igaz barátok!

Mindből van egy-kettő, ahogy mindenkinek. De akik a legtöbbet számítanak mind közül, azok az igaz barátok. Szerencsésnek mondhatom magam, mert sok embert hívhatok így. Lehet, hogy van olyan akiket kedvelek, akiket bírok vagy jól el vagyok vele. De ők ezeknél sokkal többet jelentenek nekem.

Nem tökéletesek. De nélkülük borzalmas lenne az életem.
Ők azok, akik mindig mellettem állnak, akkor is ha nincs igazam.
Ők azok, akik őszinték velem, megmondják a véleményüket bármivel kapcsolatban és ezt különösen szeretem bennük.
Ők azok, akikkel órákon keresztül tudok a semmiről beszélgetni, és közben hasfájásig röhögjük magunkat.
Ők azok, akik előtt önmagam tudok lenni és ők sem félnek megmutatni az igazi énjüket.
Ők azok, akikkel néha vitatkozunk, de a harag nem tart tovább 5 percnél.
Ők azok, akikkel elmennék bárhova, bármikor, mert ha együtt vagyunk, sosem érhet minket baj.
Ők azok, akik kisebb barátságokkal ellentétben, soha nem szakad meg a kapcsolatunk. Eltelt már annyi idő, átéltünk már annyi élményt, hogy biztos lehetek abban, mi örökké igaz barátok maradunk.
-Marina, Virág, Lilla, Bianka, Patrícia, Kitti, Dorka-
(a megismerkedés idejének sorrendjében van)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése