2012. augusztus 15., szerda

the same for boy, the same feeling


Furcsán érzem magam, ha visszaolvasom a bejegyzéseket. Hiszen egy fiúról szól a legtöbb. Arról aki a legtöbb(féle) érzelmet váltotta ki belőlem. Ő az, akit akárhogy szerettem volna, nem tudtam volna elfelejteni. Mindig akkor jelent meg újból, mikor kiszerethettem volna belőle.. és mindig visszahúzott. Főként most.

Július 31.
Egy jó hangulatú buli az egyik volt osztálytársamnál. Kivételesen, kiengedtem minden feszültséget és jól éreztem magam. Táncoltunk, énekeltünk..táncoltunk, és valahogy megint túl közel kerültünk egymáshoz.  Olyanokat hallottam a szájából, mint amiket azelőtt nem.. "megváltozom".. "nem múlik el az érzés"... Úgy gondoltam, nem érdekel mi lesz belőle. Nem érdekel, ha utána megint visszalép. Nem érdekelt ott semmi. Csak az, hogy akkor ott jó legyen:)

Szóval azóta, újra együtt vagyunk még ha akkor nem is volt hivatalos. Utána kétszer találkoztunk és mindketten komolyan gondoljuk. Azt hiszem látom rajta, hogy nem akarja elkövetni ugyanazt a hibát mint tavaly. Mindketten érettebbek lettünk és sok mindenen átmentünk az év alatt. Bárhogy is lesz most boldog vagyok.

Bízom benne, hogy most másképp lesz minden..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése