2013. augusztus 27., kedd

i'm special

Szinte az összes bejegyzésem arról szól, hogy milyen rossz  nekem vagy találsz benne legalább egy kis önostorozást. Mert természetesen tartalmazok néhány csipetnyi kisebbségi komplexust..
Na de végig gondoltam az egészet és pont emiatt tűnök én olyan gyengének. Pont ezért tudnak engem a porig alázni és én ezt Pont nem fogom hagyni többet. Nem vagyok nagyképű, sosem leszek magammal tökéletesen megelégedve, de tisztába vagyok vele mire vagyok képes. Tudom, hogy semmivel nem vagyok kevesebb sok velem egykorúval, sőt szerintem kijelenthetem, hogy érettebb és felelősségteljesebb a gondolkodásom sokaknál.
Bárki, aki olvassa ezt. Gondolja végig, hogy tett-e velem vagy bárkivel olyat amit mondjuk ő nem bocsájtott volna meg?  Biztos, hogy van ilyen.
Többet nem leszek irányítható és megbocsájtó, mert azzal semmire sem megyek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése