2013. február 26., kedd

30 strange things about me


1.A pillanatnak élek.
2.Undorodom a hernyóktól.
3.Álmomban beszélek.
4.Nem szoktam horkolni.
5.Nem szeretem a horrort.
6.Nagyon csikis vagyok.
7.Imádok kockákat rajzolgatni.
8.Önkritikus vagyok.
9.Félek a rosszindulattól.
10.Van, hogy ok nélkül a fellegekben járok a boldogságtól.
11.Imádok nevetni.
12.Szeretek sírni is, néha jól esik.
13.Utálom ha más csinál rólam fényképet..de magamról sokat csinálok.
14.Megőrülnék barátok nélkül.
15.Bírom a fájdalmat.
16.Bizonytalan vagyok. Vagy nem!? Válaszom egy határozott talán.
17.Nem bírom elviselni a lenéző embereket.
18.Kiskoromban "szerelmes" voltam Harry Potterbe és Joe Jonasba.
19.Zac Efron mániám volt.
20.Imádtam a brazil/mexikói sorozatokat..mint például a Csacska angyal, Te vagy az életem..(borzalmas)
21.Mindig is érdekelt, hogy van-e élet a Marson.
22.3 évesen első dal amit énekeltem az "A csítári hegyek alatt"
23.Régebben modern táncoltam.
24.Mindenféle sajtot szeretek, kivéve a penészeset. I <3 cheddar sajt
25.Szeretem a Gossip Girlt.
26.Régen néztem a Gleet.
27.Nem nagyon voltam szerelmes. Inkább csak plátóinak nevezném.
28.Szeretek kinézni az ablakon és hosszasan gondolkozni, hogy vajon mit csinálhatnak az emberek a házakban.
29.Nagyon izgulós vagyok.
30. Utálom ha maszatos/ragacsos a kezem:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése