2013. február 17., vasárnap

I'm lucky one


Van, hogy lelombozódok és rossz a kedvem, viszont tudom hogy szerencsés vagyok!:)
Mert van egy tökéletes családom, ők egy olyan hátteret biztosítanak nekem, ami nem mindenkinek adatik meg. Persze lehetne jobb is, de nekem ez így pont megfelel.
És igen mint minden velem egykorú én is veszekszem velük, de tisztában vagyok vele, hogy jót akarnak nekem és féltenek. Ez így van rendjén. Szeretem őket!:)
Szerencsésnek mondhatom magam, mert egy olyan ember áll mellettem, aki nélkül már nem tudnék élni. Ő a barátom, a szerelmem.. az egyetlen:) Tökéletesen kiegészítjük egymást. Mellette vagyok önmagam, és annál nagyon boldogság nincs, minthogy azzal az emberrel lehetek akit mindennél jobban szeretek!:)
És nem hagyhatom ki, az igaz barátokat.. akik nélkül sehol sem lennék. Igaz, mostanában kevesebb időt töltök velük, mint régen, de nem akarom őket elhanyagolni, mert ők is az életem fontos részei.. és örökké azok lesznek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése