2013. február 25., hétfő

megfelelés


Miért kell nekem mindenkinek megfelelni? Miért nem bírom elviselni, hogy valaki talál bennem valami kivetnivalót?
Annyira tudom mondani másoknak..és igazából én is tudom elméletben, hogy nem kellene mások véleményével foglalkozni, mégsem tudok rajta átlépni..mégis foglalkoztat és bánt.

Ha valaki megharagszik rám, esetleg összeveszek valakivel - ritkán fordul elő - borzalmasan érzem magam. Rossz embernek tartom magam olyankor, mert valaki nincs velem megelégedve.Ilyen, hogy fordulhat elő!? Én mindenkinek jót akarok..én mindenkivel jóba akarok lenni. Ez borzalmas. Ha valaki szándékosan bántana attól is inkább én kérnék bocsánatot? Ez gáz..
Hülyeség azt gondolni, hogy mindig mindenki kedvelni fog..mert úgyis van olyan akinek nem tetszik amit csinálok, ezt el kellene fogadnom. Szóval ha valakivel összetűzésbe keveredek, még ha tudom, hogy nem én vagyok a hibás akkor is bocsánatot kérek..tudom, hogy ez hiba, mert úgy tudnak irányítani és az érzéseimnél fogva vezetni, ahogy kedvük tartja. De nem vagyok képes elviselni, hogy rosszba legyek egy olyan emberrel aki fontos számomra, sőt senkivel sem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése